piątek, 7 lutego 2020

Exploding box - pudełko z tortem na 70 urodziny

Niedawno miałam okazję stworzyć ogromne pudełko
(13x13) z piętrowym otwieranym tortem w środku, 
gdzie ukryte zostały życzenia na 70 urodziny Elżbiety.

Forma "Exploding box" to  pudełko, ktore po podniesieniu wieczka 
rozpada się na boki ujawniając bogatą zawartość.

Do ozdoby zewnętrznej formy 
użyłam przepięknych grubych papierów zakupionych 
w Londyńskim  Hobby Craft 
(od Craft sensations: VINTAGE dreams, oraz FLORAL wishes).

Dużo kwiatów od Wild Orchid Crafts w środku
a na zewnątrz kwiaty 
wykonane z masy lekkiej papierowej szybkoschnącej 
wraz z kokardką, 
 formowane w silikonowych formach.

Potrójna warstwa przeszywanego papieru + tektura brązowa - sprawiła ze pudełko nie jest lekkie.


Ledwo ogarnęłam je dłonią.
;-P


Świeżo zamówione materiałowe metki "HANDMADE with LOVE" :


Po podniesieniu pokrywki:




Ale żeby otworzyć tort też trzeba o tym wiedzieć:





Elementy trójwymiarowe pomalowane pisakiem ZIG Wink of Stella - glitter brush - kolor: Clear 
(kupiony w podanym wyżej linku, w zestawie clear, black and gold)
Przecudny produkt, o którym już całkiem długo marzyłam, 
aż w końcu dostałam na urodziny. 
#happy


Najpiękniej wygląda na małych, drobnych elementach...

Miejsce, kieszonka na pieniążek urodzinowy.


Jakby się nie zmieściło, 
po przeciwnej stronie jest druga kieszonka 
gdzie wsadzone są dodatkowe życzenia 
od najbliższej rodziny.


Kieszonki i kilak innych elementów wykonane z przepięknego papieru 7 gypsies 
pokrytego mięciutkim, czarnym aksamitem.
(na moje nieszczęście, bo go uwielbiam i zostało mi dosłownie  kilak skrawków
-już jest niedostępny na rynku)

Co myślicie o całości?
Szczerze mówiąc to napracowałam się z tortem, 
to było wyzwanie i mój pierwszy taki otwierany torcik.

Pozdrwiam
Pięknego weekendu

Evik

1 komentarz:

  1. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    Plus, making profit with it is as simple as 1...2...3!

    Here's how it works...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products the system will advertise
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (it takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate products system explode your list and sell your affiliate products all for you!

    So, do you want to start making profits???

    Your MONEY MAKING affiliate solution is RIGHT HERE

    OdpowiedzUsuń