poniedziałek, 13 stycznia 2014

Kurs na kartkę

Specjalnie dla Scrap Cafe rozbrajam na części pierwsze
powstanie kartki świątecznej 
z pomocą TYCH spellbindersowych, pięknych wykrojniczków 
jakie sobie postanowilam sprawić w dniu moich 31 urodzin 
tj.17 grudnia zeszłego roku:) {piękna cyfrerka - prawda}
I takie prezenciki cieszą moją duszę jak nic na świecie!

 Oto kartelucha i szybki kurs. Zapraszam.




A krok po kroku: 








 Przytuszowałam brzegi tuszem Distrtess Ink - vintage photo
Dodałam bilecik Magnolia- Tilda Ticket,
który też potuszowałam.
 Podkleiłam bilecik oraz wycięte kółko z życzeniami na tekturce, ozdobiłam 
kolorowymi cyrkoniami.

Podsumowując, jestem absolutnie zakochana w spellbindersowych brzegowych wykrojniczkach. 
Możliwości są nieograniczone, świetnie się wycina i są takie eleganckie.

Mam nadzieję, że choć odrobinę Was zainspirowałam.
Karteczki są prościutkie i z powodzeniem można zastąpić 
życzenia świąteczne jakimikolwiek innymi.

Dzięki za odwiedziny.
Miłego dnia!



1 komentarz:

  1. super karteczki i swietny kurski!Przyznaje ,ze choc posiadam caly tuzin wykrojnikow tego rodzaju nie mam jednak zadnego:(Widze ,ze trzeba to zmienic:)

    OdpowiedzUsuń