czwartek, 7 listopada 2013

Chwalipięta [DT w Scrap Cafe] i wyzwanie listopadowe

Z lekkim opoźnieniem spowodowanym wakacjami 
chciałąbym się z Wami podzielić fantastyczną nowiną. 
W listpadzie zaczynam swoją działalność jako projektantka w Scrap Cafe
Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Mam nadzieję, że będę miałą możliwość spróbować rzeczy, na które wcześniej albo nie było czasu albo nie było odwagi. 
Przygodę ze Scrap Cafe zaczynam od wyzwania listopadowego

Moja interpteracja jest prosta do wykonania i recyclingowa:) 
Chalpnięcie białą akrylówką dodaje zimowego klimatu.


Wyzwanie trwa do 17 listopada. 
[Do wygrania bon na 50zł do zrealizowania w sklepie]
Zapraszam do zmierzenia się z nim!

7 komentarzy:

  1. Gratuluję DT! ;)
    Zawieszki niezmiennie podziwiam. Jak Ci się uzyskac takie drobniutkie kropeczki z farby akrylowej?
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gęsta farba i dużo na szczote do zębów:) Pryskanie to już najlepsza część! :) / dziękuję

      Usuń
    2. Aaaaa, czyli to szczotka do zębów! :D No właśnie zastanawiałam się, jak można tak pieknie rozpryskac i uzyskac tak drobne kropeczki. Ale myślałam o pedzelku ;)

      Usuń
  2. Piękne bileciki, świetne mają kolory :)
    Gratuluję DT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje Evik! trzymam kciuki! niezmiennie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne bileciki :) Serdecznie gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli tak wyglądają bileciki, to jak będzie wyglądał prezent?! Same bileciki mogą być podarunkiem. Uwielbiam tekturowe klimaty! Śliczności!

    OdpowiedzUsuń