piątek, 16 marca 2012

a teraz pierwszy scrap

Przez cały przedwiosenny bałagan jaki panuje w moim życiu zapomniałam zamieścić mojego pierwszego scrapa. Już nadrabiam zaległości. Ale jeszcze krótki opis. Powstał specjalnie na konkurs scrapujących polek. Tematyka - 5 kolorów. Kolory użyte w pracy: czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, turkusowy. Mój ulubiony, niebieski brystol potraktowałam tuszami z użyciem niezastąpionej w życiu szczotki do zębów (tusze: niebieski i żółty), później biała farba akrylowa. Całość obszyłam żółtą nicią. Potem już zabawa kompozycja ze ścinków papierów. Troszkę rwania,troszkę dziurkowania. I synek - łobuziak na ukochanej fotce. Wspomnienie lata. Ulubiony stempelek - romby, spinacze, guziki, perły jako środki kwiatów oraz taśma dekoracyjna. Kwiaty jako prawie jedyne - mocno powyginane do pionu tak, aby wystawały dość znacznie w 3D. I Literka A (Adaś) z ukochanego wykrojnika TH. Napis potraktowany białą farba i mgiełką (Perfect Pearls Miast-kiwi). Cudnie się mieni.

Proszę o wyrozumiałe oceny. To mój pierwszy scrap i niestety nie mogłam poświęcić mu tyle czasu ile bym chciała (1,5godzinny). Voilà. Nic w nim zmieniać nie będę.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz