środa, 15 lutego 2012

WaleNtyna dla ukochanego

Bo przecież jemu też pokazać trzeba że się kocha! 
Znaczy trzeba...chce się!! 
Się chce! 
I z tego chcenia wychodzą spod mojej ręki fajne cudeńka. 
Oto cudeńko dla mojego Turka:

milosna_walentynka_kartka książka_ Puzzle_organza


milosna_walentynka_kartka książka_ Puzzle_organza

milosna_walentynka_kartka książka_ Puzzle_organza

czerwony i niebieski_milosna_walentynka_kartka książka_cytat z Kubusia Puchatka_ćwiek gwóźdź


Zgłaszam je na wyzwanie:

-w Scrap Pasji - kartka z embossingiem - W mojej kartce użyłam: tuszu do embossingu, bezparwnego pudru, oraz tuszy postarzających distress (barn door, broken china). Na okładce użyłam stempelka crafty individuals 171[wielbiam go] oraz taśmy papierowej.
- u UHK również się załapię. "chwila dla dwojga". Użyłam dwóch kawałków puzzli [pomalowanych białym akrylem i niebieska farba pękająca]. Chyba taki symbol NAS. Nas dwojga:)

4 komentarze:

  1. Piękna Walentynka!!! Zawiera poruszające słowa, taką mogłabym dostać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna Walentynka!
    Dziękuję za ponowny udział w wyzwaniu Scrap Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Załapie się ,załapie :P
    Śliczna i taka baaardzo radosna dzięki kolorom!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)))

    OdpowiedzUsuń