środa, 29 lutego 2012

kwiaty trzy

Nie miałam pomysłu na kartkę na 70. urodziny pana. Miały być ciemne kolorki i motywy kwiatowe bo pan uwielbia wszystko co "zielonym do góry" rośnie :)
Buszując po blogach natknęłam się na kwiatowe wyzwanie w scrapki.pl. Wymogiem pracy jest użycie minimum trzech kwiatów, które zostały wcześniej przeze mnie własnoręcznie wykonane.
I oto zaczęła się zabawa. Oceńcie sami. Jestem bardzo zadowolona z efektu.

kartka książka_ Martha Stewart - Doily Lace - dziurkacz brzegowy


kartka książka_ 70 urodziny_ mikrogranulki szklane_kartka z tapety

kartka książka_ 70 urodziny_ mikrogranulki szklane_kartka z tapety



Dodam jeszcze kilka zbliżeń szczegółów:
mikrogranulki szklane_kartka z tapety_embossing na gorąco



perfect pearls blue smoke_ cracle accents


Troszkę przesadziłam z fotkami, ale nie mogłam się zdecydować.
Miłego dnia!

6 komentarzy: